چکیده : یکی از پدیده های امروز ی درمیان مباحث بازار یابی جهانی ،پدیده شبکه های هرمی است که احکام حقوقی و فقهی خاص به خود را طلب می کند و عدم توجه به احکام مورد نیاز در خصوص تشکیل و ترویج واداره این شکل از بازار یابی ها باعث پیدایش انحرافت عمیق اقتصادی خواهد شد. نوشته حاضر تلاشی است در جهت شناسائی ماهیت حقوقی و فقهی این نوع از شبکه های بازاریابی و تبین ت های کیفری و تقیننی ایران در مورد این شرکت ها و از سوی دیگر بیان راه کارهایی در خصوص سالم سازی این مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی
سیاست های جنایی ایران در زمینه شرکت های هرمی
اشتغال زنان در اسناد و مقرارت بین المللی
های ,حقوقی ,احکام ,هرمی ,شرکت ,مورد ,در خصوص ,های هرمی ,حقوقی و ,و فقهی ,ایران در
درباره این سایت